Wydanie nr: 5 (177) PAŹDZIERNIK 2018
ISSN 1643-0883 | RPR 1392












Pomnik Paderewskiego

Uniwersytet im.Adama Mickiewicza





Gmina Kleczew









Natalii Drukarnia Etykiej

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowe w Kleczewie













JAWI





































Poznański Uniwersytet ma nowego Kanclerza...

1 września 2018r, obowiązki kanclerza Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu  przejął dr Marcin Wysocki, dotychczas pełniący funkcję zastępcy kanclerza ds. ekonomicznych tego uniwersytetu. Nowy kanclerz zapowiedział kontynuację programu modernizacji infrastruktury Uczelni. Jednym z zadań w pierwszym okresie będzie dostosowanie administracji Uniwersytetu do wyzwań związanych z przyjętą strategią rozwoju Uniwersytetu i zmian wynikających z nowej ustawy o szkolnictwie wyższym.

– Sposób działania kluczowych polskich uniwersytetów (mam na myśli Uniwersytet Warszawski czy Jagielloński), zaostrzająca się rywalizacja o najlepszych pracowników (nawet między uczelniami wyższymi), konkurencja w dziedzinie grantów, a także nieustannie zmieniające się przepisy prawa (nie tylko z zakresu szkolnictwa wyższego) wymagają od nas zmian w podejściu do administrowania – mówił kanclerz Wysocki. – W administracji Uniwersytetu pracuje wiele osób sprawdzonych, o wysokich kwalifikacjach i z dużym doświadczeniem. Chciałbym, aby wspierali mnie przy wprowadzaniu koniecznych reform – dodaje.Nowy kanclerz Marcin Wysocki jest doktorem nauk ekonomicznych, z UAM związany jest od 2013 roku. Ma 41 lat, żonę i trójkę dzieci. Kanclerz Marcin Wysocki objął funkcję po zakończeniu pełnienia obowiązków przez kanclerza Stanisława Wachowiaka, który pełnił tę funkcję przez ostatnie 30 lat i przeszedł na emeryturę.( Źródło: UAM. Foto: Adrian Wykrota )
 


Przedruki tekstów tylko po uzyskania zgody redakcji EuroPartner


Studenci z Poznania zwyciężyli w GOMAC 2018

Zespół studentów z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu,  w składzie: kapitan - Mateusz Halicki (UEP), Dawid Śliwiński (UAM), Sebastian Jastrzębski (UAM) i Aleksander Kempa (UAM) pod opieką dra Wojciecha Czarta zajęli pierwsze miejsce w Europie w międzynarodowym konkursie Global Online Marketing Academic Challenge (GOMAC) 2018. Studenci przez kilka miesięcy intensywnej pracy przygotowywali i przeprowadzili ciekawą 3-tygodniową  kampanię marketingową dobrą integrującą platformy Google Ads (AdWords), Facebook oraz LinkedIn.

Kampania konkursowa została przeprowadzona dla firmy Ogarniamprad.pl, pierwszej w Polsce dedykowanej platformy aukcyjnej, umożliwiającej w czasie rzeczywistym licytacje zakupu i sprzedaży energii elektrycznej w ramach grupowych aukcji odwrotnych. Jako Europejscy zwycięzcy GOMAC studenci walczą jeszcze o miano Globalnego Zwycięzcy GOMAC 2018.

Dr Wojciech Czart prowadzi na Wydziale Fizyki UAM, obecnie już trzysemestralne zajęcia z zakresu technologii e-commerce i marketingu internetowego dla kierunków Technologie Komputerowe i Aplikacje Internetu Rzeczy. Kierunek AIR jest prowadzony wspólnie przez UAM i Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (UEP). Zajęcia dra Czarta prowadzone są również w języku angielskim dla studentów z wymiany międzynarodowej w ramach Programu AMU-PIE.

Uczestnicy zajęć prowadzonych przez dra Wojciecha Czarta już od 10-ciu lat odnoszą sukcesy na arenie międzynarodowej. W zeszłym roku także byli Zwycięzcami Europy Google Online Marketing Challenge (GOMC) 2017. Poza tym od 2009 r. aż 6 zespołów dra Czarta znalazło się w finałowym Top 5 Europy GOMC, a 10 w półfinale (od 2011 r. definiowanym jako Top 15 Europy).

Konkurs GOMAC jest organizowany przez międzynarodową społeczność Global Online Marketing Academics (GOMA) zrzeszającą nauczycieli akademickich specjalizujących się w zakresie marketingu cyfrowego. W skład społeczności GOMA wchodzą min. członkowie GOMC Global Academic Panel firmy Google oraz nauczyciele akademiccy członkowie GOMC Academics. Celem konkursu Global Online Marketing Academic Challenge jest kontynuacja zdobyczy Google Online Marketing Challenge, którego ostatnia edycja odbyła się w 2017 r..

Dr Wojciech Czart jest członkiem Global Academic Panel firmy Google, jury Collegiate ECHO Marketing Challenge fundacji Marketing EDGE (Educate, Develop, Grow, and Employ) oraz komitetu organizacyjnego GOMAC. Jako oficjalny trener Internetowych Rewolucji, współorganizował z Google warsztaty, wspierane również przez Biuro Karier UAM. Wojciech Czart prowadzi również wykłady i warsztaty na renomowanych uczelniach Europy. ( Źródło: Sekcja Prasowa UAM ).


 


Przedruki tekstów tylko po uzyskania zgody redakcji EuroPartner



Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak, rozumiem